۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آموزش ساخت پروژه جدید در پریمیر

آموزش پریمیر,کاور

آموزش ساخت پروژه جدید در پریمیر

نرم افزار پریمیر (adobe premiere) یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های تدوین فیلم در دنیاست است که به یکی از اجزای جدانشدنی دنیای تدوینگران تبدیل گشته است. بسیاری به پریمیر به دلیل محیط کاربری نسبتا سختی که در ابتدای مسیر یادگیری دارد ایراد میگیرند درحالی که با آموزش برخی نکات خواهید فهمید که پس از مدتی به غیر از پریمیر با هیچ نرم افزار تدوین دیگری احساس راحتی نمی کنید به همین علت ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا علاوه بر بیانی ساده در مجموعه آموزش پریمیر، نکات کلیدی و کمتر پرداخته شده را با شما به اشتراک بگذاریم. در اولین قسمت از این مجموعه به ساخت پروژه جدید در پریمیر به همراه تنظیمات آن خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید

نرم افزار ادوب پریمیر

نرم افزار پریمیر,آموزش پریمیر,,,

سلام به همه ی شما همراهان عزیز و گرامی. در این مقاله با معرفی نرم افزار پریمیر در خدمت شما هستیم. Adobe Premiere Pro یک برنامه ویرایش ویدیوی مبتنی بر فیلم است که توسط کمپانی Adobe Systems ساخته شده و به عنوان بخشی از برنامه Adobe Creative Cloud منتشر شده است. نرم افزار Adobe Premiere Pro در سال 2003 به عنوان جانشینی برای Adobe Premiere معرفی شد که اولین بار در سال 1991 راه اندازی شده بود. این مرکز به سمت ویرایش فیلم حرفه ای گرایش دارد، در حالی که سایر اعضای این خانواده، Adobe Premiere Elements، بازار مصرف را هدف قرار گرفته اند.

Adobe Premiere Pro یک برنامه کاربردی نرم افزاری است که به طور گسترده برای ویرایش فیلم بر روی رایانه های شخصی Mac یا Windows استفاده می شود. Premiere Pro برای ویرایش فیلم ها، تبلیغات و تدوین سایر فیلم های تلویزیون و فیلم های آنلاین استفاده می شود. این نرم افزار جامع نرم افزار ویرایش ویدیو است و همچنین به عنوان بخشی از برنامه های Adobe Creative Cloud در دسترس است. Premiere Pro اغلب در رابطه با After Effects و Photoshop در پروژه های خلاقانه استفاده می شود.

video-editor
موضوعات